Wednesday, December 26, 2007

"ESTPatrick" Priidu Vanaõue Poker Cup võidust

Pole viimasel ajal eriti pokkeriga kokku puutunud, vaid pigem musti jõule nautinud. Erandiks olnud üksikud päevad, kui on aega ja tahtmist piisavalt olnud.

Vanaõue poker Cup:

oli plaanitud suure üritusena ja oli oodata palju rahvast, kuid teatud mõnujookide tõttu jäi suur osa rahvast mängupäevaks kadunuks, seetõttu ilmuski ainult 10 osavõtjat kohale, mina siis üks neist.
Tegemist oli väga mängusõbraliku turniiriga, sest algstäkk 500 ja blindid algasid 1/2; 2/4 ja 3/6 - mängu sai palju raha eest.

Algus ei olnud kiita, langesin tasapisi vähehaaval kaotades kusagil 400 peale ja olin selleks ainuke mängija lauas, kes polnud ühtegi potti suutnud võita. Siis sain aga SB pealt TT ja kuna ees oli mitu limpi panin 5/10 blindide juures panuse 50 peale ja ainult Priit(blogikaaslane) kallis mind, flop oli 789 - mis mulle väga meeldis ja panin 100 ehk natuke alla poti priit mõtles natukene ja kuna ta oli ka suht short(250 umbes alles), siis foldis AQ. Naljaviluks näitasin turni kaarti ka, mis oli A. niiet sellega oleks võinud vabalt mu turna juba otsa saada, oleks Priit otsustanud nupud sisse lükata flopil. selle võiduga sain siis suht algstäki peale tagasi. Järgmine väga oluline käsi oli KK, mis oli natukene aega hiljem, millega sain duubli ja kusagil 700 peale. Huvitav on see, et olin jälle SB peal ja vastane callis mind lõpuni A high-ga kuigi panin pidevalt pot panuse.
Esimese pausi lõpuks oligi mul 700 (5/10 lõpuks). Tasapisi hakkas mängijaid langema, olin praktiliselt täielikult kaarditu, väljaarvatud 2x saadud AQ, mille mõlemaga sain kolmandalt Priidult 2 korda duubli, korra shordina olles K7s vastu ja veel kord uuesti shordiks tõmbunult AT vastu. Käed pidasid vastu õnneks.
kui kuskil 6 oli alles, siis olin SB peal 78o-ga ja kuna oli k2 calli juba ees siis otsustasin ka callida (stäkk ~800, blindid 35/70). BB checkis võimalust. Flop oli 238, andes mulle top paari, keskpärase kui mitte nõrga kickeriga, tahtsin kohe teada saada kus olen ja panustasin 100, et näha kes tahavad mängida. buttonilt duubli-Priit lükkas aga nupud sisse, mis tundus nõrk, sest tugeva käega oleks ta preflop raisinud ehk, igatahes otsustasin callida ja gamlida kui olengi taga, katsin ta ergelt ära ka niiet, oleksin saanud veel ülishordina gämblida ebaõnnestumise korral. Priit näitas 55 ja olin suur favoriit, turn tõi 4-ja mis andis talle küll open-ended rea võimaluse kuid river oli 7 ja võit minu, mis tõstis mu stäkkliidriks või vähemalt võrdseks endise liidri otiga. Sellega jäi meid 4 järgi. edaspidi kasutasin rohkem stäkki ja proovisin end vee peal hoida kuigi endiselt kõikus stäkk palju, sest surusin preflop suht tihti.
Järgmised paar kätt otsustasid turniiril vast kõige rohkem. esiteks olen 4handedis BB(35/70 endiselt blind, blindlevel teatavasti 30 minutit) ja terve laud callib ja vaatan kaarte 23o. mõtlen, et proovin selle käega mitte hävida ja chekin parem. flop TTA, kõik chekime, turn T. panen feelerbeti sisse, 150. ütlen, tean et kellegil teist A-d ei ole ja võtan oma 22-ga selle poti ära, kui keegi peaks teist bluffima, siis panen nupud sisse, sest tean et juhin. Kristjan mõtles päris kaua, ja ütles et tal on ilusad kaardid ja ehk hitib ka maja, aga foldis siiski. Näitasin oma kätt ja olin rahulolevam kui vastasmängijad. suht järgmine käsi sain üle mitme leveli korraliku kaardi, AA. kristjan otsustas lõpuks ise mind raisida, kuna olin teda mitmel korral raisinud kui ta blindil või limpinud järjest. iga tahes blindid olid 50/100, ma katsin ta korralikult ära. mina BB ja Kristjan SB. ta raisib 200 peale, ma mõtlen veidi ja leian et parim panus oleks 400, mille panen. ta ei mõtle hetkegi ja läheb allin, ma insta call ja viskan kaardid lahti, Kristjan näitab JTo. Flop annab küll talle open-ended rea, kuid rohkem mitte.
Olime järgi Mina, Ott ja ülishort Argo. Argo natuke aega püüdis küll duubleid saada, kuid siiski kaotas pidevalt blinde kui ma raisiin või ott bettis floppi. Pärast natukest aega olim Heads-up algus minu ja Oti vahel, mis kestis umbes 20 minutit.

HU algas viigis 2,5k vs 2,5k. natukese aja pärast ja uue pausi alguseks olin suutnud liigse agg mänguga 1,5k peale ennast suruda 50/100 blindide juures, mis mind ei häirinud, sest blind oli veel mõistlik ja mängida kannatas.
Mõtlesin, et muudan strateegiat ja mängin igat poti edaspidi raisimata või hea kaardi korral panen 2,5-3BB beti ja näitan igat kvaliteetkaarti vastasele, et ta hakkaks uskuma head kaardijooksu. asi töötas ja suutisn vahepeal võita üle 10ne poti järjest ja kuna blindid olid nüüd 75/150, siis olin varsti 3,5k peal. siis muutis ott oma strateegiat ja hakkas suht tihti All-in minema, mille peale ma hakkasin sittasid käsi juba SB pealt foldima, et mõista anda, et nii ei teeni minukäest midagi.
Sedasi me natukene mängisime kuni sain A9o ja otsustasin teha min raise SB pealt, mis oli seni hästi toitnud, ott callis. Flop A73. Chekime mõlemad, turn blank, panen 400 ja ott läheb allin nagu tahtsingi ja callin, ta näitab T7 ja olen tohutult ees, river teda ei päästa ja mäng tehtud.

No comments: