Monday, April 7, 2008

Aruba, Praha ja Pacific

Mõtlesin, et oleks aeg kokku võtta hiljutised tulemused. Headsupiga on läinud kehvasti, algul läks ilusti plussi ja siis tuli tildi saatel kolinal alla. Aga selle eest olen viimasel ajal turnasid mänginud. Tegelt, mida ma räägin, võibolla nädalas mängin max 5-6t turnat. Ilmselgelt liiga vähe, aga nagu, aega ja motivatsiooni on raske leida.
Kõigepealt suutsin saada paketi Arubale, turniir oli ilusa overlayga, nii et soovitan. Järgmine on 19.apr(vist:P)ja 25 kohta guaranteed. Mõtlesin seda veel isegi proovida, turniiridollarite eesmärgil aga tulid komplikatsioonid.
Nimelt olen ma samal ajal Prahas:P. Võitsin Unibet Warmupile paketi, väike turniir pluss majutused ja värgid. Saab lahe olema ma arvan:P
Ja eile suutsin veidike raiskamisraha ka teenida reisiks, nimelt Pacificu pyhapäeva turniiril sain 3. koha:)
512 in, 80k guaranteed, 120+12usd buyin, overlayga seega.
Sunday milli seitsme tuhandest inimesest suutsin ka rahadesse saada, aga noh sain vist topeltbuiyini. Koht mingi 500-650, ei mäleta täpselt. Tegin lollusi, natuke. Kindlasti oleks saanud paremini mängida.Ja Pacificu omal gämblesin lõpus liiga usinalt vist, aga noh olin väga low. Võimalus oligi ainult kas teine või kolmas. Seekord siis kolmas. Olen rahul ikka tegelikult:P
Priitk

2 comments:

Ranka said...
This comment has been removed by the author.
Ranka said...

Tervist!

Leidsin möödakäies selle blogi ja tekkis teemaväline küsimus. Kas ma võin panna oma blogisse (http://ranka666.blogspot.com) Teie blogi viite?

Lugupidamisega,
Ranka