Monday, May 12, 2008

2 ftopsi, 0 rahakohta

Olen proovinud kahte FTOP si eventi.
100 rebuyd ja 300 freezeouti. Esimesel sain ilusa badika, limbin utgst KK-ga(tavaliselt pole eriline limpija, aga kui blinded ei ole veel väga suured ja stäkk on yks esimesi lauas, siis võib proovida). Ja hakkab tulema, 1 teeb 3x raise, 1 callib, 1 lykkab allini(oli kõvasti yle average nagu ma isegi) ja nii teen ma isegi, kaks vahepealset foldivad. 99. Turn obv 9, ja mina ultrasmallstack. Häving, väga ilusa poti oleks saanud. Aga mis seal ikka.
Teisel turnal saatis algul edu, bluffide ja donkide vastaste abiga. Ja siis q10 ärtud, yks oli enne tõstnud, callisin. Flop: kaks ärtut ja 8 high, betib poti, ma callin(ilmselge viga, oleks pidanud nuppe panema) ja turn q. Tunduks nagu hea kaart, aga nagu te juba arvata võite siis kõige hullem yldse. Tal nimelt aq, lykkas sisse, ei leidnud mina kainet mõistust, et foldida. Kuigi saaks, kui juba flopist selline viga tehtud. Ja ei tulnd ei kymmet ega ärtut. Ja siis smallstackiga qq vrs kk ja kõik.
Äkki saab mõne FTOPsi veel proovida, field on tohutu, seega algul donke ka nii, et tapab.
Pacificus oli 147k turniir, mingisugune snookerile pyhendatud. Seal sai privadoriga tykk aega kõrvuti yhes lauas istutud ja ta veel jätkas kui mina lõpetasin 40nda kohaga. Olin liiga tight ilmselgelt, aga mitte midagi ei tulnud ka, ja kõik olid gamblimise peal väljas, ehk siis foldeq väga polnd. Täitsin vähemalt B-eesmärgi 40 sisse vinduda ja sain yhe lisabuyini:).
Priit

No comments: