Wednesday, August 13, 2008

Standardolukorrad NL200s ja kindlasti ka kuni NL50

Seekord teeksin mõningase ülevaate mõnest huvitavast käest, mida on õnnestunud viimasel ajal kogeda, eelkõige downswingi ajal. Downswingi tõttu muutsin strateegiat ja hakkasin istuma uutesse laudadesse, et seal algul short-handedit mängida ja üldse uusi laude luues tuleb rohkem fishe ja on mäng loosim, mis mulle meeldib.


KUIDAS SAADA A HIGH-ga 2 tänavat value

väga huvitav käsi, kuna olin 95% kindel mis vastasel on ja tegin selget valuebeti oma A high-ga, ütlesin veel kõrvalistuvale õpipoisile ka, et kas ta tahab näha kuidas A high-ga teist tänavat valuet saab võtta. õnneks river aitas.


Kuidas mängida paardunud floppi agro vastu

SB vs BB, igati standardolukord, kuid just sellised bluffid saavad tavaliselt otsustavaks sessiooni winrate ja üldse kasumi seisukohast. Eeldused sellise blufi läbiminemiseks: BB on agro ja sa tead seda, BB on kartlik või üldiselt 1 bullet bluffija.
BLUFFIDA ei ole mõtet üleliia kallilt, kes hoolikamalt vaatab, siis oli minu bluff natuke suurem kui minraise ja seda sellepärast et oluline ei ole raise suurus vaid et ma raisin teda, sest ta peab arvestma et ma panustan ka järgmistel tänavatel


Kuidas mängida monstrumit ultra-maniaki vastu

Preflop moove oli loogiline value võtmine ja teiste mängijate hirmutamine, eesmärk oli saada dongiga HU, mis õnnestus.
Flop kuna ta liidis ja seni oli ta alati välja bettinud kätega mis talle meeldisid, siis panin ta kohe allin et edasiste scare-kaartide tõttu actionist ilma jäämist vältida, mis ka õnnestus 100%, kahjuks luckbox vedas alt, kuid siiski läks plaan täkke. SIISKI ei ole mõtet alati sisse lükata, sest ka maniak on inimene ja üldiselt õnnestub selline moove maniaki vastu AINULT 1 kord, pärast seda tuleb muuta ennast

6 comments:

Priit said...

see viimane käsi on ikka kuldne::D
Priitk

Kaitz20 said...

Teine käsi:
Oleks mänginud samamoodi bet/3-bet line. Ainult üks tähtis märkus.
Tee 3-bet vähemalt 2,5x vastase tõstest. Sinu min re-raise on väga kahtlane ning vastane calling iga paariga. Ning pole kindel kas soovid bluffi jätkata turnil ja riveril.

PokerDevil said...

Selle paardunud flopiga on nii, et HU's on kohustuslik kas Check-raise või 3bet :P

Priidud said...

milleks panustada rohkem kui töötab ka selline panuse suurus, sest kuna antud vastasega nii mõnedki käed koos mänginudm, siis ma usun et ta austab mu 3beti ja kui ei austa siis callida ta niikuinii ei saa, sest kui mul peaks olema AT+, siis ma panen 2. bulleti ja siis ta on callides commited anyway.

Seega sisuliselt panin ta otsuse ette mängida stäkkidele, oleks täpselt sama saavutanud 60$ panustades, aga 12$ on ka raha, teeksin samamoodi kui oleks käsi

Priidud said...

Veel üks märkus, ma ei tea kui palju sa kaidar NL200 starsis mängid, kuid seal on regularide kohta 1 iseloomustav lause: KARTUS VARIATSIOONI EES

Kaitz20 said...

EI mängi nl200 starsis, mängin nl 200 sh Fulltildis. Ei jälginud kätt, kas oli sh või fr. Lihtsalt Sinu min-raise ei tundunud nagu monster :)