Thursday, January 26, 2012

head uut aastat!

lõpuks ometi saabus uus aasta. Draakoni aasta. mina muidugi magasin selle maha, kuna olin üsna halvasti päev otsa tundnud ja pikutamisest sai 16h uni. Ärgates loomulikult täiesti terve. Ega ma täpselt ei teadnud ka mis päeval see aasta vahetuma siin pidi, päris pikalt on igast kaunistusi üleval olnud. Ega väga seda ei tähistatud ka tundub, veidi paugutati, kuid kõige olulisem oli, et inimesed said 2-3 vaba päeva. kõik kohad olid inimesi täis. KÕIK.


läksin kolmapäeva lõuna paiku kinno ja enamus filmid terveks päevaks oli väljamüüdud näiteks. vaade kinole.


järjekord piletikassas oli ca 1h pakun. ma muidugi infotehnoloogiline inimene ja rohkem kohalik kui enamus, ostsin oma pileti iseteeninduskassast, sel ajal kui teised inimmüüja järjekorras ootasid. sain mina sekunditki ootamata jaole. asjad on võimalik ikka päris lihtsaks teha, kui taipu on.


Tegin mõned pildid kesklinnas veel. Ehitustegevus on Taipeis hetkel väga aktiivne tundub ja majad sihivad aina kõrgemale. mõne aasta pärast võib kesklinna väljanägemine üsna muutunud olla.


öine vaade Taipei 101 jurakale ka võrdluseks. on veel korruseid lisada karkassile, et selliseks saada.

No comments: