Tuesday, January 10, 2012

Samast kohast uus postitus

Vabandust kui mõni jälgib seda blogi tihedamini kui mina ja on pidanud liiga palju tühja klikkima ja pettuma, et polegi kuskil ära eksinud ja midagi kirjutanud selle kohta. selle vea parandan kohe ära.
Pole lihtsalt mitte midagi huvitavat vahepeal juhtunud. vähemalt mitte väga huvitavat. Olen paar korda kinos käinud, korra proovisin metroo peale minnes lõigata vähe, õnnestus ca 1km ringi hoopis kõndida, see oli vee naljaasi suht. Tagasitulles ei leidnud aga üldse üles kus elan, kõnnin ja kõnnin oma tänava peal. numbrid nagu ka enamvähem, aga maja ei ole. kaardi olin ka korteri jätnud. läksin siis tagasi metroose, kuna tead, et seal on kaart olemas seina peal. Nii tehtud, tuli välja, et olin vale ristmiku peale suundunud. noh ikka juhtub, saigi banaane osta tee pealt.


Vahepeal nägin palju jooksjaid tänaval, tegin pilti. jooksid võidu vist.


Riisiburger on vist viimase aja kindlasti kõige õnnestunum äpardus mille peale olen sattunud, sai siis täiesti suvaliselt näpuga asju tellides selle peale satutud. vahest ikka veab kohe. päris hea oli muide.


Kohati tuleb ette ka olukordi kus näed et metroos või tänaval inimesed sosistavad ja pilk minul, siis kohe selge räägivad minust. paar korda on metroos salaja pilti ka tehtud minust, olen ilmselt enamik korda seda näinud ja naeratanud pildi peale, siis on juba julgetud küsida ka. Ei saa panna pahaks seda, tõesti valget inimest kohtab harva ja nende mõistes veel kindlasti ka väga pikka inimest. naistest olen kindlasti 1,5 peajagu pikem siin - Vähemalt. meestest ehk pool peajagu. metroos näen üle kõigi igatahes enamasti. suht naljakas tunne on hiiglane olla. külmkapi avamiseks pean kummardama siin näiteks, kuna käepide nii madalal. selliseid asju on ilmselt veel ja veel, hetkel ei tule meelde.

Järgnevad plaanid on veel suht udused, kuid 1. veb lähen macausse, see pilet on mul tulekust saati olemas olnud. see on siis kindel, edasi on suht ähmane, selgub suuresti see nädal kas jään macausse mõneks kuuks või liigun vähe ringi ennem ja siis olen macaus mõne aja. kiiret pole.

2 comments:

hotcocacola said...

lol@ hiiglane

Tisko said...

lahe lugeda seda pikkuse juttu, sest mul täpppppselt samad teemad on pikkuse erinevusega kui Colombias metrooga sõidan :-)