Thursday, January 30, 2014

Bangkok


Olen kaks ja pool kuud siin viibinud ja kuna turisti väga mänginud ei ole, ei ole ka posti varem tulnud. Viimasel ajal olen rohkem käsile ennast võtnud ja vähe ringi ka vaadanud päevasel ajal. Mitte, et kõik siin veel nähtud oleks, aga olen järjele jõudmas vähemalt. 


Hetkel on Bangkokis huvitav aeg juba pikemat aeg poliitiliselt kuna protestid on muutunud juba tavaelu osaks. Seda nimelt seetõttu, et mõned suuremad ristmikud on protestijate poolt hõivatud ja kontserdid ja melu käib täie hooga seal. olen mõned korrad neid külastanud ja kui ma ei teaks, et tegemist on protestidega siis arvaksin et tegemist on festivaliga. umbes nagu Viljandi Folk näeb välja. See mida meedias räägitakse on müstika mulle kust need pildid/videod ja muu võetakse. ma pole nii rahulikku meeleavaldust kunagi näinud ja olen kogemata olnud varem Istanbulis kui ka Egiptuses kui seal mässud tekkisid.



Enamus suuredmad turud on nüüdseks läbi käidud ja ulme hinnad on ikka. Eile sai paadiga mööda kanaleid sõites turule mindud ja ostetud järjekordselt 2€ särk, mis eestis alla 10€ küll ei usu et saaks. kunagi ei tea muidugi, ma pole just suurem asi shoppleja muidu. Kõikide turgude nimed ei meenu kuid sai käidud väidetavalt aasia suurimal turul, mis toimub ainult nädalavahetusel ja pühapäeviti saavutab maksimaalse täituvuse. kõike on saadaval. Turg oli nii suur et heal juhul 10-20% sai käidud ja siis sai villand.




suur toiduturg:

Tänavatoit ja üldse toit on ka väga huvitav asi, mida tais olles proovida. Eriti kui vähegi vürtse kannatada, mida ma loomulikult ei suuda. Aga eks tuleb alati meelde jätta ja seda öelda ja kui ununeb siis paar nädalat kohe jälle meeles pärast punetavat nägu.

Kõige huvitavam asi kindalt on uisutamas käimine olnud, seda just seetõttu et viimati sai see hull trikk tehtud kui olin 8-10 aastane. Eestiski keeldusin sellistest kutsetest, siin tundus see idee kuidagi huvitavam kuna kohalik inimene polegi jääd ega lund kuidagi muud moodi näinud kui enamasti just jäähallis.

Ja nagu ikka hullude ideedega juhtus ka sedasi seekord, olin üllatavalt osav ja ei kukkunud kordagi, kuigi panin peale kõikvõimalikud kaitsmed mis mulle välja pakuti. Ja tulemuseks oli, et olen ka teist korda juba ära käinud ja ei imesta kui tuleb ka kolmas kord. 


Karti sai ka sõitmas käidud siserajal, mida polnud ka aastaid teinud. üllatavalt huvitav oli seegi, ilmselt isegi lähen veel. Pilte kahjuks ei teinud seal.

Nädal tagasi sai käidud maailma kõrgeimas vabaõhubaaris SkyBar (peale vajutades valik pilte Googli poolt), mis asub 63. korrusel. Samas hotellis ööbisid ka "Pohmaka II" näitlejad kui bangkoki osa tehti ja seal on ka nende nimeline kokteil, mis oli kohustus ära proovida. väga ilus baar hea vaatega.

Ja peod, peod, peod need on siin muidugi 24/7 ja 7 päeva nädalas käimas. Üsna ägedad, aga seda on raske sõnades kirjeldada. Peab oma silmaga nägema. 

Kindlasti unustasin paljud asjad ära, aga kel huvi see küsib.


Järgmine post Sri Lankast

No comments: