Tuesday, December 11, 2007

Priitk Poker Pro For a Year Series 6 Final STT-is

Nagu pealkiri juba ütleb siis suutsin kvalifitseeruda Series 6 Final STT-ile. 10 inimese oma, ja mina olin see õnnelik viimane. Igatahes kui see nüüd ära võita siis saab kuhugi väljamaale(:P) seekord live 10 inimese sitandgo-le. Ja kui too omakorda ära võita siis saab minna 4-jale suurturniirile järgmine aasta. No äkki joppab:P

Kõik muud projektid on suhtpuht hävingus. Stars on suutnud ennast jälle suht nulli kerida. Pokerari boonusejaht on lõpenud mõnusa miinusega. Ja boonus on ikka veel 400 pu nkti kaugusel. Oijah. Ma olen vist odav donk ikka. Cashis igatahes.

Priidu raamatut olen lugend nii 90 lehekülge, täiesti hariv võiks öelda.

Live cashi poole pealt. Kaks esmaspäeva Trehvis: 1000 ja 1600 plussi, seega pole paha:)
Ok, gl to you and me.
Priitk

1 comment:

Unknown said...

jaaa, sul on õigus - sa oled donk.