Sunday, April 5, 2009

Elukutselise freerollija esimesed hittimised

ESTpätrik

Eile, laupäeval 4. aprillil 2009 tuli turnade isu ja lasin 4-5 turnat. Triobet Live turnal sain 2. koha ranka järel, kus ma ei mänginud väga hästi aga siis ei olnud veel turnatuju tulnud. See selleks.

kell 21 hakkas 75 000$ garanteeritud Supernova freeroll, millel oli 1500+ osalejat koos minuga, olen neid maruharva mänginud, kuid suht alati kaugele jõundud. Päris hittimisest aga alati ilma jäänud. seekord oli alguses suht hea kaardijooks (loe 2 kätt, mis sain maksti kinni) ja esimesele pausile läksin 5k stäkiga, keskmine oli kuskil 2,5-3k, seega sain vabalt möllata. edaspidi jäi kaardijooks nõrgaks, kuid mulle see isegi meeldib, sest mida vähem SD-sid seda väiksem võimalus kaotada. SD-sid aegajalt oli kuid enamasti minust väiksemate stäkkide vastu ja sellised standard kohad pigem.

Ülejäänud 4+ tunni jooksul ehk 238 käe jooksul sain 2 korda AQ, 5x AJ, korra KK ja korra TT, seega just mitte ülim kaardijooks. enamus rahast tuli 3bet bluffidest nagu 56o ja K4s jne käed. kuidagi pidi stäkki hoidma. stiiliks oli viimasel 4h jooksul 17/15 ja 3bet 7%. ilusad numbrid, kuigi tightim kui ma tavaliselt olen turnas, aga seekord olin ka alla keskmise stäki enamus ajast. välja langemise käsi oli 89o, kui mul oli 4-5BB alles ja igahetk bb tulemas vs 88, midagi teha ei olnud, foldimisruumi väga ei olnud ja ükskord pidin ka bluffiga vahele jääma, hea et see nii hilja oli.

No comments: