Tuesday, October 20, 2009

Lihtsalt ajaviitepost

Nagu pealkirigi ütleb pole suurt midagi oodata siit. Kuna on parasjagu vabahetk, siis panen paar mõtet kirja. Vahepeal olen äääärmiselt palju mänginud, mida tõestab fakt, et kuigi mu kuu algas sisuliselt 9. oktoobril olen praeguseks mänginud ca 48 000 jaotust @6max. Mida on omajagu.

See kuu võtsin lõpuks oma mängukvaliteedi väga suure vaatluse alla, et saada staarmängijaks. Olen leidnud väga palju vigu enda mängus mis peaksid ja on juba säästnud väga palju raha. Arengust veel niipalju, et hetkel arvan et võidumäära arvestades peaksin ma top10 mängija kindlasti oma limiidil staarsis olema regularide seas kes on mänginud rohkem kui 150 000 jaotust see aasta, ilmselt isegi top5. Samas mäng ei ole veel päris vigadevaba, mistõttu tööd tuleb veel teha. lisaks on veel hunnik mängijaid kes on küll väiksema võidumääraga kui mina, kuid kes on endiselt mulle ebamugavad vastased. Lähitulevikus proovingi keskenduda arenemisele igat tüüpi vastaste vastu.

Rohkem uudiseid pokkeritegemiste kohta saab ilmselt: Miljon krooni kahe kuuga

Side lõpp.

No comments: