Friday, December 3, 2010

päev 5 - Dublin

Lend jäi ära, väsimus oli ka jõhker peal juba. Homme ilmselt ka lennukid ei lenda kuna lubatakse ilma halvenemist. Pärast homset pole enam eriti mõtet minna ka, kuna järgmistest lendudest jään ka maha ja üldse on tuju ära võtnud see pidev ilmaga võitlemine.

Täna vist ei teinud ühtegi pilti, ei meenu vähemalt. olen päev otsa suht püstijala maganud. Vahepeal oli seis, et olin 48h jooksul 4h kokku maganud, kõige pikemalt järjest 45min. Isegi Guinessid ei aidanud und peletada.

Täna olin targem ja broneerisin kohe hotelli ära ja muidugi hotelli jõudes sai kohe kino, teie toast on imelikel põhjustel elekter ära läinud, mujal töötab. kerge irve tuli mul näole, aga ennem kui jõudsin kommenteerida, öeldi et: ületee hotellis ootab teid tuba. Normal. Tuppa jõudes vajusin kohe magama. ärkasin 21 paiku ja selgus et akud vajavad laadimist ja hotellil euroopa pistikuid muidugi ei olnud, õnneks kuidagi leidsin juhendamisele poe kus neid müüdi. Loomulikult ostan selle hädavajaliku jublaka viimasel hetkel - nüüd on vähemalt olemas. Tee peal sain oma elu parimat friikartuli rooga, kiirtoit muidugi. Supermac´s kohanimeks (http://www.supermacs.ie/supermacs.html) ja roog ei tule meelde, aga see tundus põhisöök müügiobjekt ja pilte oli igalpool sellest. Lihtsalt hõrgutav.

Äge linn tundub küll muidu, oleks ilm ainult parem. Vaatamist tundub olevat ja baare ja söögikohti nagu filmides. Nädalalõpu reisi jaoks suht ideaalne reisi sihtkoht. Mulle meeldib, ilmselt tulen siia tagasi järgmine aasta, see aasta enam ei julge.

No comments: