Saturday, January 31, 2009

Triobet Live 2. koht

läksin viimasel hetkel osalema, et ranka ja tigranoga tutvuda ja sümboolne jook teha.

Meeldiva üllatusena oli muidugi kella 20ni happy hour olümpsis ja kui kell 19 turna algas olin veerand tunniga 3 jooki juba ära joonud ja 2 lauda kaasa ostnud, kuivama ei hakanud ja lasin hoolega jooki mängisin veits loose stiili, ranka arvates kuskil 60/40 ja esimesed 5 potti võtsin maha ja sain 3k stäki vist 4,5k peale siis tegime rankgajoogi ja kusepausi ja tagasitulles vütsin vist 4/10 vähemlat veel maha ja sain stäki 9k peale kui mu imidz oli juba selline et A9-ga tehti utg limpraise mu vastu ja ei folditud A high boardil allinnile full stäkiga 1. levelil 10/20 blindide juures, mul obv AK kohhe võtta ja kuusi kilon potti tulemas. igatahes ma eriti midagi erilist ei teinudki, käed olid alati õigel hetkel ja mu vastyu mängiti ikka superlightilt, kõik bigstäkid kaotasid mu vastu mingite top paar no kickeritega stäkid või foldisid kui ma lükkasin allinne ja 3. bulleteid

ahjaa Ranka oli minu lauas siis ja tema võtsin ka välja nagu paljusid teisi mängijaid. Flop oli 2QJ (2 potit), pot oli umbes 2k ja Rankal 3-4k alles. Ranka tegi cbeti, mille peale ma läksin allin, Ranka ütles hetkega "Kurat", kuid Callis ära lõpuks, mul oli KJ, Rankal A high ehk AK. käsi pidas.

72s-ga limp-callisin pf ja 997 flop obv check-raise allinn for value, folditi muidugi 66 lausa, Hanno poolt (EMV 2. - vahva tüüp, mõistab juttu ajada ja nalja teha) ja miski Q3s-ga callisin mingi allinn kui BB olin PF miski 6bb miski 40-50bb juures, pärast mida keegi enam mu BB ei varastanud kuna ütlesin ka et callin any2 suitediga allinn ära, ilmselt usuti kuna BB peal saadud AA ka folditi minuni.

Final tabelis oli raske mängida ja olin seal selgelt tightim, miski 25/20 vast v-o isegi 20/18. igatahes avg oli liiga madal ja allinn oli tihti ja callida ei saanud kuna teised olid ka stäkid saanud ja pidin kas ise lükkama või foldima ja 1 luckbox oli ka minu paremal käel, nagu mina.

igatahes kuidagi sain suht joogisena 2. koha ja 11,8k eeku, loomulikult aitas kaasa et olin 40% ennast enne turnat maha müünud ja olümpsil oli Happy hour.

No comments: