Wednesday, January 28, 2009

Turniiripro

Estpat

JÄIN, mitte ei saavutanud, 20. Põhjus lihtne, tundsin et on eelis, aga 2 suurt potti kaotasin, mis jätsid oma pitsri edule. Algul QQ vs JTo vs Janar K, kus callisin 4bet allin, mis ei olnud kerge - aga mul jäi miski 7k järgi ja seetõttu võtsin riski, olin ees kuid kaotasin. juhtub. ja viimane käsi utg vastu KK vs AJ. kaotus. juhtub. 70 osaleja sees siiski enam-vähem tulemus.

kell 15 ärkasin tartus, ülim pohm, kohe bussile, jäin 15 minutit hiljaks

mürkale ütlesin tere ja ta vastas viisakusega

algul oli kino panin mingi 2-3 korda järjest janar K-le 3beti kui olin BB ja siis koguaeg mainiti , sul käed värisevad järelikult mingi nuts, aga mul oli lihtsalt nii sitt olla

23o-ga tegin OOP bluffi. ma BB, callin tightassi btn minraise. flop JJ4 check-callin no drawga. turn 8 leadin välja-call, river 9 või 10 lükkan allinn, ägiseb seal arvab et on ees aga foldib. näitan kaarte - rahvas rõõmustab.

kindlasti oli veel käsi, sest bluffisin turnis päris hoolega kui väiksemgi read oli et võib saada, üldjuhul õnnestus.

Leian et mängisin suht oma maksimumi välja lihtsalt paar suuremat potti ei tahtnud ära tulla, läksin siiski kõik või mitte millegi peale välja kuna turniiride mängimist ma väga ei hinda.

No comments: