Tuesday, September 15, 2009

4max kogemused

olen viimasel ajal hästi palju mänginud 55$ 4max turnat pokerstarsis, mis algab kell 06:30. Nii ka täna, kuna imelisel kombel läks uni 6:45 ära ja kuna läpakas oli suht lähedal hakkasin uudiseid lugema, vaatasin 1 eestlane WCOOP-l veel alles, vaatasin veidi ta mängu kuid kuna see turna ka samalajal hakkas, siis võtsin ka lahti koos 6max PLO turnaga. omaha hävisin. 4max turnal sain aga 5nda koha, eriti gay lõpu näol.
kuna meie lauas langes viimane mängija siis me jäime Heads-up ja teise lauda jäi 3 mängijat. mul oli HU alguses ca 40k chipse ja pakun et vastasel 90k. sain suht edulise mänguga 100k peale juba, siis langesin 85k peale. tuli käsi mul Q6s @btn ja sb callib, checkin. flop tulrb 235, check-check. turn 4, otsutan järgi checkida, kuna siin suurt midagi valuet ei anna, kuna A tal kindlasti ei ole kuna PF limpis ja 6 on split niikuinii. river 5 ja vastane läheb allinn, jube keeruline koht oli, ei saanud aru millise käega vastane on 2 tänavat checkinud, teades et ega minult kergelt panust ei tule ja siis läheb allinn järsku, callisin ära. 45o. OBV. jäi miski 30k kanti alles ja suht järgmine käsi JJ. limbin, kuna ta suure stäkiga agro oli enne. panebki otsa, easy all-in mult. Näitab QQ. OBV. sain kompensatsiooniks veidi raha, kuid arvestades kui soft teise laua 3 mängijat oli, siis top2 koht oleks väga reaalne olnud.

üldse need 4max turnad sobivad mulle hästi tundub, hitti pole veel saanud kuid 2/3 mängudest olen rahadesse seni saanud ma pakun, kui mitte rohkem. tavaliselt tuleb miski 130-150 mängijat sinna ja 16 saab raha, mis on suht hea tulemus ma usun. Kahju et avastasin selle rõõmu sel ajal kui WCOOP-l antud turna juba käis ja seetõttu seal seda mängida ei saanud.

Tundub et minu välja võtja võidab ka kogu turniiri, vähemalt on pooled chipsid tema käes juba.

No comments: