Sunday, September 20, 2009

Pokerstars Live

käisin oma satikalt 1$ eest võidetud 1100-kroonise piletiga mängimas ja tulemus oli rahuldav: sain 3. koha. Õigemini reaalselt jagasin 1.-3. kohta, sest tegime diili kui 3 alles oli, mille tulemusena saime võrdselt 500-seid. Osalejaid oli kokku seekord 70. Sain ka ca 15 minutit Müürsepa kõrval istuda, kes tundus väga meeldiva inimesena lauas.

Kaardijooks oli päris normaalne, seda eelkõige postflop jooksuna. Alguses olin nagu alati maniakk ja ilmselt teistele minu lauas väga ei meeldinud, et ma eksisteerisin, kuna enamus potte maandus minu juurde. siis kaotasin paar suuremat kätt ja langesin algstäkk 4000 pealt ca 2300 peale. Seejärel callisin K7s-ga allinni ära kui olin juba 400 investeerinud, kuna foldides oleks seis veel kehvem olnud ja teadsin et ilmselt on vähemalt Ax vastas ja õnneks oli AT ehk ma ei olnud kuidagi domineeritud, flop tuligi K7x ja pappi sadas minu suunas, edasi oli juba lihtsam. täpseid käsi ei mäleta, kuid võitsin hoolega ja palju kuni olin chipliider.

Lõpp oli väga standard juba, sest keskmine stäkk oli ca 8-12bb ja midagi erilist mõtlema ei pidanud, mina ja AncientRage (kes oli üks väheseid mõtlevaid mängijaid minu lauas) domineerisime suht oma stäkkidega bubble aega oma lauas ja ta istus terve lõppmängu mu vasakul. lõpuks sattus ta küll minu KK otsa A7-ga SB vs BB mängus kui meil oli mõlemal ca 10-12bb alles mis oli üle keskmise pigem. Aga, see moove oli üsna standard kuna olin eelmine ring samas olukorras Q3s näidanud ja seetõttu võis eeldada et mu range väga tugev ei ole seal. Standard. kui kolm oli alles, siis tegime diili ja instantselt mänguisu kadus ja väga kaua ei läinud kui tegin üsna kiire ajuvaba bluffi ja sai minekut teha kohe kui raha käes oli.

Tore turniir, kuigi turbo nagu ikka Olympicus

No comments: