Wednesday, February 1, 2012

King Kong linnas

taiwani tolm jalgadelt pühitud ja uuteks paikadeks valmis.

Reis algas tavaliselt. taksojuht ei olnud päris kindel mida "airport" tähendab aga õnneks oli nutikas tüüp ja helistas sõbrale, kelle abiga sai asi paika ja õige lennujaama poole suund võetud. Taipeis on neid nimelt kaks vähemalt. see läks lihtsalt. lennujaam oli üllatavalt tühi ja kõik sujus suht hästi kuni sain teada et lend viibib tunni. Ei olnud ka väga hullu. istusin siis netis ja mölisesin rahvaga.
mitte midagi erilist.
lennuki peal avastasin et mind on "kogemata" jälle pandud varuväljapääsu juurde istuma. see on sisuliselt vikingiga jackpoti võitmine aasias, kuna istmevahed on muidu 160cm inimestele mõeldud. ka teised 2 tüüpi minu kõrval olid minu pikkused. võib järeldada et silmajärgi pannakse kohe paika kuhu pikem inimene istub. mina olin väga rahul.
Tegevusetusest hakkasin ristsõnu lahendama ja õigepea kõrval tüüp küsib kas see on portugali keel? ma veits mõtlen, aga ei hakka nalja tegema ja ütlen kahju amigo, siiski eesti keel. tal loomulikult pole aimugi mis riigiga on tegu. teist korda sellist asja minult küsima ei pea ja ülejäänud 1,5h rääkisime Eestist ja macaust. järgmine kord kui macausse satun on jalgpalli trenn kohustuslik mul, pidin nägema manchester unitedi väravavahi moodi välja. kahjuks polnud mul aimugi kes neil seal tolkneb parasjagu, aga interneti abil sain nüüd teada.


No parema tahtmise korral ka ei suuda ma ka sarnasusi siin leida. eriti kuna ma juba terve kuu korralikult habet ajanud. aga eks valged mehed ole kõik ühte nägu nagu siin öeldakse.

jõudsin siis lennujaama ja võtsin takso et sadamasse siirduda, et praamiga Hong Kongi minna kus hommikul paar asja vaja korda ajada. võtsin siis järjekorrast takso ja no muidugi sattus eht juht mulle. sõidustiil kopeeritud Need for speed 4-st ilma ühegi veata.


Kõik autod kes meist ees olid olid potentsiaalsed väljakutsed möödumiseks. KÕIK autod. ei pea muidugi lisama, et macaus tagaistmel turvavöid ei ole ja liiklus on valel pool. pole ammu turvavööst nii puudust tundnud. iga kurvi järel asusin auto vastas küljes. kokkuvõttes aga tuleb juhti tänada, sest maandusin lennujaamas 2245 ja jõudsin 23 00 praami peale napilt. omaette kogemus.


ja ongi suht kõik, hetkel olen hotellis Hong Kongis, majas mille nimi on Lucky Building.

No comments: