Saturday, February 4, 2012

Tere, mina olen Priit ja mina olen välismaal.

Hong Kong:
Enne lendu Singapuri oli omajagu aega ja läksin linnaga teistkordselt tutvuma. Kõndisin niisama ringi tänavatel, mis eelmine kord katmata jäid. Mingihetk otsustasin metrooga teisele poole lahte minna ja uurida finantspiirkonda ja piirkonna kõige kõrgemaid maju. Nagu näha kõik on hi-tech.


Katusele ei hakanud minema, pole ka kindel kas võimalus eksisteeris.


Kõik üle kaetud lendasin tagasi üle lahe ja valisin pika jalutuskäigu tagasi hotelli kuhu asjad olin hoiule jätnud. Tee peal sattusin nii mõnelegi huvitavale vaatepildile. Loomulikule bambustellingutega pilvelõhkuja hakatisele


Ehtsale „made in china“ kala ja pudipadi turule kus suutsin leida terve järgmise päeva riietuse veidi alla 4€ eest ilma kauplemata.


Kindapoele, sest neil on ju nii külm +16 kraadiga


Rolls-Royce esindusele


Ja lõpetuseksLEIDSIN Eesti Vabariigi kodaniku.


Singapur:
Lennujaamas saime kokku vanahea Singapuri sõbra Norbertiga, kes oli abivalmilt nõus meile vastu tulema ja kohalviibimise ajal nõus linna näitama. Kuigi jõudsime 01 00 Singapuri suht väsinuna läksime siiski linna sööma ja uusi imeasju proovima, nagu näiteks Duraini nimelist puuvilja. Mis meenutas kõige ehtsamat vedelat s**** ja haises ka samamoodi, kuid maitse oli üllatavalt normaalne. Siiski veidi imalam kui mulle meeldiks. Ära proovida tuli.


Uuel päeval algasid uued teod ja pärast sööki lendasime tuhat nelja Norberti kingapuuri autoga Universal Studio lõbustusparki.




Päris äge koht võiks mainida, kuigi atraktsioone täiskasvanutele veidi nappis. Kuid need, mis olid, olid väga vinged. Ei saa üle ega ümber ilma mainimata Transformersi 3D atraktsiooni, mis näis reaalsem kui kõik muu, mis ma 3D-s kunagi näinud olen nii pikalt, et mõõdupuust lihtsalt ei jätku ja nii ongi.


kerge youtube tutvustus sõidust


Ameerika mäed olid ka üllatavalt ägedad. Kõige lähedasem tunne millega neid 90 sekundit võrrelda on mootorrattaga täisgaasil pika kurvi võtmine. Atraktsioon koosnes kahest erinevast omavahel põimitud sarnasest atraktsioonist, sinise puhul oli väga palju peaalastpidi pöördeid ja oluliselt hirmutekitavam ja siis punane lahjem variatsioon. Oli päris mitmeid väga huvitavaid atraktsioone veel, kuid kõike pole mõtet ka ära kirjeldada.



Pärast lõunaks olid üllatuseks kogu täiskasvanute osa pargist läbi käidud ja ka osa laste asju. Oli aeg uued asjad kavva võtta. Siirdusime linna. Sai tehtud mõned pildid:


Huvitav tegevus all paremas nurgas.


Mõned majad kesklinnas

1 comment: