Monday, August 24, 2009

EPT 3. päev

mängiin siis kokku ca 2h kolmandat päeva enne välja langemist.

Sain kohe algul väga kehva positsiooni ja laua endale. 6 mängijat 8st olid ca 30-50% avg stäkist ja minust veidi väiksema stäkiga tüüp oli mu kohesel vasakul muidugi. Müstiline laud oli, koguaeg paugutati ja iga ring tundus et kellegil on AKs käes ja kõik näitasid oma nutse. mul koguaeg teh rääbised. esimesest 4st käest mida mängisin sain 2x PF 3beti otsa, korra raisiti mind flopis ja korra olin ise 3bettija ja võitsin.

mingeid erilisi situatsioone ei olnud, korra raisisin auku ostuga floppi, sain obv vastuseks turnis allinn ja jälle fold. top paai sain ühe korra kolmandal päeval, korra sain 2nd paari ka, millega kaotasin siis AJ-le kui mul oli A9 kui J high flop oli läbi checkitud ja turni 9 tuli.

korra callisin @sb AQs, LP raisijat kes oli suht looselt seal pannud, vähemalt tihti.
Flop A high. checkime. panustan nii turni kui riveri ca 40% potist ja saan mõlemad korrad pigem raske calli ja tüüp näitab ka AQ. täiesti müstika, et seal veel mõeldi.

ja siis olin juba miski 130k peale langenud sedasi vähehaaval kaotades kui tuli JJ ja üks uus laudatoodu avab EP, kes polnud seni käsi mänginud. callin ärgi et squeeze välja meelitada. tulebki raise to 25k, ma olin 8k callinud. esimene tüüp mõtleb veidi ja teeb raske foldi, ma lähen allinn ja squeezer foldib insta.

pärast seda tuligi järgmine käsi suht-koht kohe AK käsi millega siis välja langesin. raisin 9 to 27k Pf utg raisijat olles ise utg+1. kuna squeezijaid blindidel polnud siis järgi callima ei hakanud kuna teadsin et siis oleks terve laud tahtnud minu tight range vastu mängida. Ja AK on Heads-upi jaoks pigem mõeldud. cbet raisiti allinn ja callisin kuna meeletud oddsid olid. kahjuks ei hittinud coinflippi.

täpsemalt ehk: http://foorum.pokkeriprod.com/index.php/topic,2007.690.html

No comments: