Wednesday, August 19, 2009

Tasuta ei ole alati hea

Viimastel päevadel on palju kino saanud, usun et see on 1 mu parimaid reise elus, seda eelkõige seetõttu, et see jääb mulle RAUDSELT elulõpuni selgelt meelde. Seda ei saa mitte tihti öelda.

läksin siis otse suht hommikul lennuki peale magamata ja algus oli ideaalne, mõned õlled ja kerge PLO100 HU lennujaamas, kus kaotasin veidi. järgnes meeldiv reis Riiga, millest mäletan ainult lennukis koha võtmist ja lennuki paigalseisu Riias, kui lenC mu üles ajas. Siis hakkas esimene sekeldus: hilinesime täpselt nii palju Riiga, et meie lennuk Kiievi oli mõni minut ilma meieta lahkunud. no saime hotelli ja uue lennu 24h hiljemaks, kehv kuid tasuta. sai vähemalt Riias Tango festivalil mõni tants ära nähtud kogemata.

Suht varakult magama, kuna olin päeva jooksul vast 2-3h magada saanud ja 10h hiljem äratus ja lennujaama, kõik jälle kuldne ja lennukis sai terve aeg suht magatud. Kiiev oli imeline, sain seal tervelt 30 minutit olla ca (poissmeeste möllu käigus ma ei suutnud selle peale tulla, et Kiievi oleks ka passi vaja ja minu ID-kaart ei kõlvanud, kuna polnud kuhugi templit lüüa), kuni sain sama lennukiga tagasi TASUTA riiga lennata, enne lendu tõusmist sain leitsile ja rankale paar sms saata, et lenc teada saaks mis minuga saanud oleks ja samalajal ka mulle lennu ajal alternatiiv leida, millega nad said ka kenasti hakkama. leits tuli bemmiga mulle Riiga vastu ja tõi passi ja lendasime Tallinna.

jõudsime miski kell 1 ranka juurde, veidi möla ja uudiseid ning kerge PLO100 HU jällegi ja seekord sain mõne buy-in plussi ja suht domineerisin regulari vastu ka pottides kus mul oli kehv kaart. Hommikul otse lennujaama ja sealt sain AirBalticu salongist endale estonian airile piletid ostetud läbi kopenhaageni Kiievi.

Tulemuseks peaksin kell 12 hakkavale turnale loodetavasti hiljemalt kell 14 jõudma, mis on ka suht viimane aeg, mis mulle turnamendi bossi poolt pakuti. kui teavitan oma kulgemist läbi Lenc-i, siis võin saada ka kerge ajapikenduse, mida kavatsen ka teha.

Lootsin juba korraks et tänu sekeldustele on saatus onupoja pulma jõuda, sest siiski olen ma ju alles Tallinnas nagu 2 ööpäeva tagasi täpselt ja nagu ennegi planeeritud reis untsu minna.

No comments: