Thursday, August 20, 2009

live update mängust

http://www.ohtuleht.ee/pokkeriblogi/

tuleb neid usaldada, kuigi mõne käe kirjeldused lähevad möllus aegajalt sassi, on see parem kui mitte midagi.

Day1B lõpetasin siis 52 825 peal ja sain selle pärast 10-11k peale bluffimist üles kui läksin 4bet allinn AK-ga ja AJ leidis calli, kuna oli just mu bluffi näinud mõned käed tagasi. siis sain 20k pealt 29k peale non-SD ga suht ja siis sain 2x viimasel levelil päeva esimesed suured paarid: ÄSSAD. esimene kord avati just minu rõõmuks tavalise 1500 asemel, mis oli 2,5bb hoopis 2100 ehk 3,5bb panin odava 5500 3beti. tema btn ja mina sb siis. vastane oli pigem station donk. kahjuks foldis. leveli lõpus, ca 25-30 minutit enne päeva lõppu sain jälle AA ja siis olin MP ja avan standardi 1500 ja miski high stakes moskva cashi pro vist (vähemald ivan Demidoviga oli suur sõber) pani kolmandat või neljandat korda päeva jooksul mulle 3beti - 4300, korra olin foldinud eelnevalt talle ja 2 korda 4bet allinn läinud, seega midagi pidi tal olema et uuesti üritas OOP. Kuna olin vahepeal stäkki kasvatanud siis allinn ei olnud enam hea valik. panin 10100 4beti ja küsis palju mul on ja mõtles 2-3 minutit kui ütles allinn, mille ma callisin kiiremini kui ta allinn öeldud sai. Vastas JJ. Pidas jällegi ja stäkk miski 58-59k. jõudsin siiski 2 kätt kaotada ja stäkist veidi ära anda. korra oli ATs kui cbet üle raisiti ja teine kord miski pask kui sb peal isoleerisin limpi ja BB allinn läks. Standard kohad seega.

Ja minu kohesel vasakul meenutas 90% ulatuses Priit Brikkeri, käitumine, välimus, maneer. kõik oli sarnane. suht vahva oli nagu vahakuju kõrval mängida.

No comments: