Monday, May 31, 2010

3. päev. Osa2 - Slovakkiast Ungari

vihmavangis ma kaua ei olnudki - 3/4 õlle jagu, siis jätsin ülejäänud alles ja lugesin ja sättisin eelnevat lugu, kuni tundsin et võib sõita küll juba. nagu olin ratta juurde jõudnud ja pooleldi sõidu valmis läks 8-10 motikat minust mööda, loomulikult hakkas ka kiire mul, kaua ei läinudki kuni olin valmis. Tahaksin veel mainida, et see tee, mille jooksul ma vihma sain ja pärast jätkasin, oli lihtsalt super, üle mäenuki ja hästi käänuline. täpselt selline nagu mulle meeldib.


vihmast oli tee ikka kaunis märg, kuid sadu oli järgi jäänud ja jõudsin siis kosice linna ja politsei viibutab saua, ma juba mõtlen et jällegi sõitsin ju auto taga, mis oli nagu kord ja kohus vist varakult märganud ja hoidis 45 sees, aga õiglus maksis, võeti minust järgmine maha.

Edasi jätkasin suht tavaviisi, pärast piiri sain ühele bemmile sappa pärast järjekordset linnast läbisõitu ja vaatan numbrimärgi alla Debreceni Automarket vms ehk siis suure tõenäosusega läheb samasse kanti, kuna sõitis ka suht normaalse kiirusega siis hoidsin sabas ega hakanud mööda minema. lasime nii 150km umbes koos. Korra oleksin peaaegu eksinudki kui poleks teda ees olnud, st kontrollisin kohe üle kas ma ikka olen õigesti reastatud ja selguski, et olin valel rajal, oleksin ilmselt päris suure ringi teinud, kuna olime parasjagu kiirteel.

Ungari kohta emotsioonid puuduvad või on väga vaesed, kuna enamuse teest oli põldude vahel nii enne kiirteed kui kiirtee ääres. märkimisväärne on siiski see, et päris paljud põllud on üleujutatud. teed on samas väga head, kindlasti parimad seni. kuigi Slovakkias olid ka ikka üle keskmise.
Hetkel asun linnas nimega Debreceni siis ja selle linna kohta märksõna on kindlasti see, et võimatu on leida Hotelli. uskumatu lihtsalt, mul on gps ja ma käisin ca 5-6 aadressi läbi ja mitte üksi ei vastanud tõele ja seda kesklinnas. viitadest ma ei hakka üldse rääkimagi, mitte mingisugust Hotell silti majadell või viidet lähedal asub hotell. see oli minujaoks tõeliselt ennenägematu. järelikult majandussurutis pole veel piisav neil.

tegin ka ühe pildi raekojast:


Homse suhtes võtsin vastu karmi kuid õiglase otsuse, Moldovas jääb seekord käimata. Lihtsalt leidsin, et parem teen vähem kuid korralikumalt. Moldovasse oleks hetkel 800km läbi rumeenia kus kiirusepiirang 100 ja netist lugedes uskumatult karmid hoiakud liikluspolitei käsutuses - isegi regulaarsed maantee patrulli kasutuses olevad helikopterid. võtsin parem sihiks Dracula kindluse nimega The Bran Castle, milleni on 520km ligikaudu. muidugi oli hea aeg avastada, et mu gps-l ei olegi ida-euroopa tuge. vähemalt Rumeeniat see ei toeta, ainuke variant linnana mida pakkus oli bucarest. omast arust ostsin eelmine aasta ikka täieliku euroopa kaarditoe, pean kodus hiljem üle vaatama ja kui õigus mul, siis vastava noomituse saatma müüjale.

2 comments:

Dogers said...

Väga vinge üritus, loen blogi iga päev, keep on writing.
Järgmine kord tulen kaasa. :D

Priidud said...

Normal. nüüd Transilvaanias.

no aga tule, kui suudad tagumikku treenida selleks ajaks.