Saturday, May 29, 2010

Päev2. jõudsin Tšehhi

kirjutasin juba pika jutu valmis, kuid siis kuidagi läks kaduma kogu vaev. enam nii põhjalikult ilmselt kirjtada ka ei viitsi kuna kõht hakkab tühjaks minema ja õigepea oleks aeg ka baari külastada.

EDIT: jõudsin baari ja värskendav vaadi Pilsner Urquell toob vist kirjutamis soovi siiski tagasi. teen siiski pinnapeale ja mitte faktidest üleküllastunud uue variandi, proovin isegi parema teha kui eelmine oli.

Startisin varssavi poole hommikul, tunne oli reibas, maamehed võtsid tee ääres juba vilja (kahjuks ei tea neid sorte), maastik oli mõnus põldude ja metsadega vahelduv, liiklus pigem hõre ja tunne pigem kõrge. EI läinud kaua kuni hakati hoogsalt mulle vilgutama ja kohe aru saada, politsei kuskil nurga taga ootab. No ja muidugi ma võtsin hoo 85-90 peale, aga oh üllatust viibutatakse ikka mulle saua. tõmban siis äärde ja mõtlen kas tõesti 70 ala oli. olen juba peaagu peatunud vaatan, miilits läheb paarimehe juurde autosse ja kui hetk hiljem seiskusin ja uuesti peegli vaatasin viitas juba käega et mina sa raisk. ilmselt eeldas, et motomees ikka alla 200 ei tule - ometi oli kõrge käik sees ja nagu ei oleks hääl tohtinud nii vali olla. Poola on ikka Poola.
Jõudsin 1330 kohale esindusse läbi Varssavi tiheda liikluse, piduriklotse aga ikka ei saanud, sest neil lihtsalt ei olnud, muidugi helistati sama linna teisele poele, mis oli 14:00ni lahti, sinna ma ei jõudnud liiklusummikute ja gps-i segase viskamise peale - ei tea kas müüja trükksi vale tänava sisse või oli gps viga, igatahes 2 väga sarnast tänavat pakkus gps ja ilmselt läks vale.

Tuju väga ei langenud, kuna esimene pidur peakski bike põhipidur olema ja saangi nüüd sellega harjuda, hea trenn. Koheselt hakkas ka bensiinituli põlema ja kui nägin reklaami et kabanoss ainult 3,95 zlotti ei lasknud seda endale teist korda öelda. mäkis käisin ka muidugi, sest see lihtsalt jäi tee peale ja mul oleks niikuinii igahetk tankida vaja olnud 2 in 1.

Enne mäkis käimist sõitsin pikalt 2 motomehega koos, ligi 130km, seega täna oli hundikarja suurus tavapärase 1 asemel pikalt 3 liiget. Ikka mitmekesi on palju vahvam sõita, kohe tekib ind, samas teed rattureid kõvasti täis ja ise seltskonda valida ajutiselt tundub väga hea idee.

Hetkel ei saagi aru kus olen, kuid peaksin tsehhis olema, kuigi vahepeal tekkis juba tunne, et olen hoopis slovakkias, eriti vahetpolegi 1 välismaa kõik.

Hetke teekond kokku siis minu spidomeetri järgi ca 1330km

Panen oma naljakast hotellitoast ka pildi, sellist ruumijaotust nägin mina esimest korda:

No comments: