Saturday, July 3, 2010

37. päev - retk läbi NL riigi

Otsustasin retke käigus, et teen lõpu 3 päevaga, mitte 2 päevaga nagu korra mõte peast läbi käis. Pole mõtet lolliks sõita, et võita päev, mida hiljem vaevalt et mäletab. Samas kui on võimalik päev kauem viibida, mis reaalselt ka meelde jääb.

Päev algas normaalselt ja Belgiast alustades jõudsin Hollandi niimoodi, et ei märganud riigipiiri siltigi. Sõitsin kiirteel ja järsku tekib kahtlus, et enam ei pruugi Belgias olla kuna kiirteelt mahasõidu märk on muutunud. Mõtlen kiirelt, kuidas kontrollida ja juba näengi üht reklaami teeääres. All ka kodulehe aadress .nl lõpuga. Selge, olengi Hollandi jõudnud. SÕitsin vist vahepeal päris pikalt ka allpool merepinda, vähemalt tundus nii. Hästi kõrge vall oli vasakulpool kiirteed, mille peal tohutult palju tuulgeneraatoreid. Üks iga 100m järel ja sõitsin seal umbes 5-7km ja tõsiselt jahvatasid seda tuult ikka. Paar hetke hiljem tabas reaalsus, olin põhja jõudnud, sain 2 satsakat paduvihma ja olin suhteliselt märg ja seda täpselt 10km enne Opeli muuseumi, mis oli sihtmärgiks pandud. Kõige tipuks oli tee muuseumi juurde remondis ja järgmine mahasõit 13km pärast paduvihmas. Great Success!

Õnneks oli paar km hiljem bensiinijaam, kuhu ka keerasin ja mõni minut hiljem saabus sinna ka üks hollandi motomees, kellega kiirelt vestlusse astusin ja lõpuks ta mulle tee välja tegi ja kuni vihma lõpuni rääkisime, ca 40 minutit ehk. parem kui üksi taevast vahtida.
Vihm järgi, opeli muuseumi.

Oli vahva. Loodan, et ühel päeval ka Opeli tehas ametlikku muuseumi avab ja sinna saaks minna.


Järgmiseks sihtmärgiks läheb GPS-i Flensburg. Linn, mis asub Saksamaa ja Taani piiril suhteliselt, paar kilomeetrit Saksamaa poolel. Kohe kui Saksamaale jõudsin tabas hämmastus: Kiirtee on, aga autosid sellel pole. See ei ole mitte Saksamaa moodi. Kasutan ka juhust ja gaas põhja, kuid üle 240 eriti ei saa. Viimati tangitud 95 lihtsalt ei vedanud kiiremini. MIngihetk läheb bensutuli põlema ja tankides avastan kogemata, et Saksamaa-Argentiina mäng on juba 50 minutit käinud ja Saksamaa juhib 1:0. Koheselt tekkis mõte, et seda on vaja BierGarteni vaatama minna. Sõidan suvaliselt linnas ringi, sihiga pigem kesklinna poole ja järsku avastangi ühel ristmikul suure ekraaniga väikse õlleka kuhu ka kiirelt suuna võtan ja vaatama siirdun. Jõudsin kohale, käis ehk 61. minut või nii ja õige kiirelt löödi ka kohe 3 väravat, möll oli kõva, rahvas elas kaasa täielikult. Väärt elamus.

Jalgpall läbi, rajale tagasi. Seekord tankisin tanklas 102 Ultimat, salakavala plaaniga rattast viimast võtta. Polnud nii kõrge oktaanarvuga bensiini näinudki varem ja lootsin parimat. Väga pettuma ei pidanud - 252km/h tuli ära ehk siis 1ga rekord.

Lasin ca 30-40km täis gaasiga järjest kuni jahutus oli kuumenemise skaalal 8/10 ja hoo maha võtsin igaksjuhuks, ei tundu see asi 100% korras ikka veel. miski aeg siirdusin igaksjuhuks tee äärde Burger Kingi, kuna söönud ka polnud ammu ja kavatsusega rattal vähe jahtuda lasta. Kõht täis, ratas maha rahunenud ja tagasi rajale ja jõudsingi korrapäraselt Flensburgi.

Täna sõitsin ligikaudu 900km ja homne plaan on tiirutada vähekene Taanis ja siis Rootsi siirduda üle Taani väina viiva silla, minimaalseks eesmärgiks on seatud Ljungby Rootsis, kui sinna jõuan, siis peaksin ka Esmaspäevasele paadile vabalt jõudma, vähemalt arvutused näitasid.

No comments: