Monday, July 5, 2010

39. päev - Jönköpingist kodupaadile

Lühike päev kulmineerus laeva peale jõudmisega, mis lõpetab mu reisi ümber Euroopa, selleks korraks. Enamuse päevast sõitsin koos teiste suvaliste mootorratturitega, kelle tee pealt üles korjasin, kuni nad ära väsisid ja maanteelt ära keerasid, siis otsisin jälle uue ja nii ta käis. Oli ka üks huvitav juhus. Nimelt keerasin suvalisse bensukasse ca 170km Stockholmist ja mida ma näen seal, samad Sveitsi motorratturid, kellega ma Taanis koos sõitsin ja peatudes ka paar sõna juttu olin ajanud. Maailm on ikka väikene. Paar mõtteavaldust, kiire juusutkas McDonaldsist ja veidi vahtimist ja rajale tagasi.

Hetkel vahin Stockholmis ja ootan laeva väljumist ja jaman internetiga. Millegipärast minu kõrval istuval eestlasel on levi ja ühendus, mul aga mitte. Nautlen õlle ära ja siis liigun uude kohta, taustajõud ei sobi arvutile selle koha peal.

330km täna, hetkel peaks olema 14 847km +- 3km, lõpp peatuseni (reisi alguspunktist) peaks Tallinnast ca 150km olema, niiet reisi pikkuseks peaks täpselt 15 000 kokku saama.

Hiljem lisan ka faktide loetelu, mis iseloomustab reisi arvudes.

No comments: