Tuesday, November 30, 2010

ikka veel London, seiklustel ei paista lõppu.

Hommikul jõudsin suht varakult Rongijaama, et selgust saada mis kell Dublini poole rongid lähevad. Esimene teenindaja ütles kohe, Dublin rong on tühistatud ilma tõttu. Läksin siis sööma, et ehk tuleb mõni idee. Käidud, mõtlesin et uurin infost, et kas veel mingit võimalust on. Saatsid uuesti piletijärjekorda, et peaksid ikka sõitma küll. No olen seal ja saan uue teenindaja, see küsib kohe, mis kell minna tahad? Millal minna saab? uurib seal ridasid ja ütleb et kella 12ne on täis, kuid 1910 või 2040 võid minna, ise vali, pilet sulle, raha mulle. No risk. Naljakas see teenindus ikka.

Pärast seda avastasin, et mul tohhuija aega üle nüüd. Panin sammud British Muuseumi suunas, mis asus nii kõrval, et läksin jala lausa. Tee peal sain vahva kogemuse osaliseks, kui kogemata sattusin tudengite protestimarsi osaliseks. No andsime siis üheskoos minu suunas minna, kuni nad seisma jäid ja pasundama hakkasid. Jätsin nad omapead.


Kaua ei läinud ja olin muuseumi ees. Päris suur on. Andsin hoolega jalgadele valu ja läbisin kõik korrused ja toad läbi. On ikka palju kive kuhjunud sinna küll, igast ajastust ja igast kultuurist. Lisaks veel mündid, kellad, potid/pannid jne.


Välja jõudes selgus, et aega kulus liiga vähe ja seadsin sammud British Natural Museumi juurde. See oli üsna kihvt: täismõõtmes sinivaal, mammut, dinosaurused, igasugused maagid ja kivimid, linnud, taimed, loomad, kosmos, vulkaanid ja muu sinnajuurde kuuluv. Kõik mis on seoses loodusega ühesõnaga. väärt elamus. Jalad on suht väsinud päevotsa tatsamisest.

No comments: