Friday, June 11, 2010

15. päev - Lihtsalt Super

Alustasin hommikul Dubrovnikust ja siirdusin mereäärsele teele, mis oli algusest peale super. Ca 60km pärast algust lendas kiirabi kogu vilinatega vastu ja 15-20km pärast nägin miks: Mootorratas oli täieliku sodina teepeal, juppe kõikjal.

Mul uued värsked rehvid all ja olin seetõttu varakult ettevaatlikum olnud, kuna 100km ei tohi väga rapsida, kuna miski libe tehasekiht on peal. Pärast õnnetust umbes kilomeeter hiljem keerasin Bosnia ja Hertsogoviina poole ja 50km pärast olingi Mostari linnas nende kuulsat silda vaatamas.

Kaua seal olla ei suutnud, nii lämbe ja palav oli, enne linna oli bensuka termomeeter +32C näidanud ja pigem oli rohekm. 20min mis ma seal olin, jõin 3 Cappy mahla ära. Pigem oleks joonud rohkemgi, aga tahtsin sentidest lahti saada ja juurde neid mitte tekitada.

Tagasi tulin kuidagi üle mägede suunaga mere poole, jube kihvt tee oli, sain kuidagi peateel kõrvale keeratud ja suhteliselt tühjal ja kurvilisel teel oli hea kallutada ja suht viimast võtta, väga viimast ei võtnud, veidi laineline oli tee ja neid kurvide laineid ma kardan ääretult. Liiga riskantne. See hele läikiv osa (pildil) on siis see osa mis ei ole vatti veel saanud, ülejäänut olen suutnud kallutades juba kulutada. ikka superrehvid on, pole nii häid rehve veel omanud, kurvides on nii hea pidavus ja juhitavus, et lausa imestasin ja kiitsin mitu korda sõites. Reaalselt väljendub see siis selles, et saab suurema hooga sama juhitavuse. Eriti hästi tuleb see välja aeglastest teravates kurvides.


Hetkel olen Makaraska linnas vist(pildil see sadamaga linn, kus ka olen), Horvaatias igatahes. Võtsin kerge jäätise ja mahla ja mingihetk hakkan põhja poole edasi liikuma. Pole veel mõelnud kus täna ööbin, kuid võiks kusagil Plivichka järvede läheduses, et oleks homme hea peale lennata sinna.


EDIT: Väga siiski edasi sõita ei viitsinud(kuskil Spliti lähedal, täpselt ei tea), mõtlesin et võiks ujumas ära käia ja kui oleksin eesmärgi suunas läinud, oleks see pimedasse ilmselt jäänud ja kes siis enam ujuma viitsib minna. Sain superasukoha 4**** hotelli tütar võõrastemajas. Ehk 4**** kõik lisahüved: rand, nett jne, aga sitaks odava apartemendi eest, kus küll vee surve oli nire, aga ujumas käidud ja värskus olemas seega savi. Hind oli ka mõnusalt odav. seega savi.

No comments: