Tuesday, June 15, 2010

19. päev - Blejska Kremna Rezina

Täna võtsin puhkepäeva sõidust ja puhkan looduskauni järve äärses linnas Bled-s. Käisin kohalikku kindlust vaatamas ja kuulsin üle pika aja eesti keelt ja ütlesin eestlastele "tervist", nad olid sellest suht shokis ja astusin edasi. Läksin nagu mulle tavaks saanud juba on sellel reisil loomnulikult treppidest, kuigi ringiga viis ka asfalttee. Liiga lihtsaks ei tasu asju lasta minna, harjub veel ära.
Kaugvaade kindlusest:

Kindluse terassil:


Tagasiteel läksin väikesesse kõrtsi ja tellisin kohaliku maiuspala, kreemikoogi, mis pidavat maailma parimaid olema. Tõesti, see on üks väheseid magusaid kooke, mida ma ka Eestis ostan ja nii head pole ma veel elusees saanud, ligilähedaseltki.


Päris enne hotelli tuli meelde, et sokid hakkavad otsa saama ja lendasin esimesse poodi, seal olid miskid 24€ matkasokid aint, aga juhatati tavasokkide poodi ja sealt sain 10€-ga 6 paari. Järgmised 6 päeva muretud.

EDIT: Sain just oma elu parima Hot Dogi, no tõesti paremat on raske soovida. Sai oli väga pehme,kogu kupatus oli fooliumi pakitud, et ei jahtuks ära õhtu jaheduses, Super viiner, hea ketchup ja majonees. Kõik oli ideaalne. Kes peaks kunagi Bled-i sattuma, siis kõige kohustuslikum kot kus käia on Valges centrumis, järve ääres asuv(võimatu mitte leida):

3 comments:

Unknown said...

Tere Priit,

Kuna endal on sõpradega plaanis ratastega samasse kanti sõita, siis kuidas kohalik hotellimajandus on? kas ratta jätad kuskile valvega hotelli parklasse ja kas paljud hotellid on täis ka ?

Unknown said...

btw väga lahe, et sa viitsid nii põhjalikult kirjutada. Jube hea on lugeda. Saab häid kohti kirja panna, mida tripil külastada =)

tänud.

Priidud said...

hotelle on sittakanti ja kuna tipphooaeg ei ole, siis väga muretseda ei tasuks. Ise olen 100% väiksemates linnades ööbinud ja 2x olen vist ainult viimase toa saanud, aga alati on kõrval hotell paistnud ka kust kohe uuesti kohta uurida.
Ratas seidab mul üldjuhul kohe hotelli ukse ees, isegi kui selleks parkimise kohta pole. Seni pole keegi midagi öelnud, seni kuni liikust ei sega. Ainult kahtlasemates kohtades ma mõtleksin parkla varianti. Seni olen ainult garaazi küsinud ja uurinud Albaanias.

Ise olen otsinud kohti, mida külastada kohalike käest küsides või Googli trükkides. riik top 10 things to do või riik top 10 sightseeing ja seni olen päris heade blogide/arvustuste peale sattunud.