Monday, June 14, 2010

18. päev - Sloveenia

Täna sai nii mõndagi kogetud. Käisin Skocjan koobastes, suhteliselt vinge elamuse sai seal, 3km maa-all rändamist ja kulus ca 1,5h selleks. Väga vinge ja hästi korraldatud tuur, kõrguste vahed olid ikka meeletud, 45m otse alla jne.


Soovitan kõigile kindlasti, kuna nr1 koopad Sloveenias pidid ülerahvastatud olema, aga see populaarsuselt teine ja kohe normal.
Siit saab täpsemalt lugeda:
Skocjani koopad

Pärast võtsin sihiks Bled´i linna ja panin gps sisse ja esimene variant oli suht kiirtee variant, mille ma koheselt suunasin re-calculate road peale. Sõidan siis veidi aega ja järsku vaatan tee ääres silt: Tere tulemast Itaalia. see oli üllatus, ei olnud väga neid riigipiire kaardi peal uurinud. miski 3x "käisin" Itaalias niimoodi täna. Bledi linna juurde valisin siis väga alternatiivse ja väikese tee, mis oli väga mõnusalt kurviline, kahjuks natukene kitsas enamasti ja kohtati oli teekate ka mädanema hakanud. Kõike kokkuvõttes suht mõnus: ilus loodus ja maalilised vaated. Meenutas väga Austriat. Jõudsin juba suht kohale, tankisin tanklas ja sõin võileiba. Tükimat aega on miski rattal kolisenud, olen vaadanud siit ja sealt nii sõidu aeg kui seistes ja pole aru saanud, mis viga. Mõtlesin, et vaatan selle tuuleklaasi iga nurga alt üle, kuna see kõige reaalsem. Kohe märkangi 2 kruvi on välja logisenud, need olid nii kehva koha peal, et sõites näha ei ole kas kruvid on sees või mitte. Loksutan seda veidi ja kõvasti liigub, tõmban siis veidi veel ja oh imet, järsku tuuleklaas mul käes. ainuke kruvi mis kinni hoidis oli ka juba ammu vist kostruktsiioni küljest lahti murdunud.


Miski ime läbi oli mul kotis 1 kuuskant võti ja täpselt see, mida antud juhul vaja oli. Kruvisin siis selle ainukese kruvi katkise osa küljest lahti ja keerasin uuesti sisse tervesse detaili ja nüüd peaks veidi aega kannatama sõita. See vist esimene asi üldse, mida ma ise kuskil retkel hädaolukorras parandanud olen. Homme tahakski Austriasse Graz-i teenindusse minna ja ehk saab sealt uued kruvid ka hankida.

Hetkel hotellis ja sain pettumusena teada, et kuumaõhupalli sõidule homseks kohta ei ole, kolmapäevaks oleks, aga sinnani ma oodata ei viitsi, saab ehk kusagil mujal. admin oli eukino vend hotellis, sebis mulle ise allahindlusi, andis tervisekaarte, uuris kus mu ratas et isiklikult valvab. Ta ka loodab motomeheks saada kunagi ja ütles et kuna tal viimane tööpäev, siis tal suht savi ka.

4 comments:

kkkkkkkk said...
This comment has been removed by the author.
kkkkkkkk said...
This comment has been removed by the author.
kkkkkkkk said...

Väga huvitav lugemine, jätka samas vaimus. Pokkerisess läks nagu lennult.

Sorry väikse läbu pärast, süsteemi viga.

Kloonike

Priidud said...

sess läks kiirelt jah. seadsin 2,5BI eesmärgiks või 1h. kumb ennem saabub, siis lähen sööma ja õlut jooma. kuna kõht oli tühi, siis kohe kui eesmärk täis sai, minekut ka tegin.