Saturday, July 4, 2009

6max turniiride vaieldamatu staar

Mängisin kaht 6max turniiri, kuna algasid samal ajal ja ligi 8h-se mängimise tulemusena sain Deep stäkk turnas ~250 mängija hulgas 10. koha, kuigi eesmärk oli kõrgem, aga hea et niigi läks ja 5$ 1554 mängijaga turnas 2. koha, kuigi olin vaieldamatu chipliider alates hetkest kui 20 mängijat alles oli kuni HU alguseni mis algas suhteliselt viigisr, olin veidi taga. Siis kaotasin aga suure allinni kui mul oli J86 boardil QJ ja vastasel J7, kahjuks oli turn 6 ja river K ja tuli split pot, oleks võitnud oleks mul 3,5:1 chiplead tekkinud, pärast seda kaotasin aga paar suuremat potti ja jäin shordiks kuni bluffisin 20bb stäkiga ja jäin vahele, teadsin et vastane oli enne riverit nõrk, aga riverisse oli siiski 2 paari hittinud ja 2. koht jäi.

Tulemustega olen väga rahul kuna esimest korda suutsin big stäkki edukalt mängida, vaikselt ja stabiilselt stäkki kasvatades ja lollusi vältides.

No comments: