Tuesday, July 28, 2009

Kiirusrekord, avarii, Burger King ja Löwenbräu

Täna oli plaan asjad kippelt Baded-Badeni hotelli viia, mis asub 100km kaugusel Speyerist ehk siis suht lähedal. olingi kohal, kuna terve tee väga alla ei anna, mida iseloomustab 2 asja: kiirusrekord 244 ja, et kohale jõudes olid käed piimhapet täis, terve tee tuli kinni kõvasti hoida kuna 200+ oli terve tee sees ja tuul ka vastu, väga vahva oli.

Jõudes Badeni, sain läbi 2,4km pikkuse tunneli sõita, mis viis kesklinna. keerasin tunnelist tulles valele poole kuna gps ei olnud jõudnud taastuda, ümbersõitu tehes tekkis teetöö auto ette, mis järsku pidurdas ja ma sain ülinapilt seisma, kuid sisi ta järsku tagurdas, et vastassuunast tulevat autot mööda lasta ja mulle kolinal sisse, juht oli väga ehmund ja närvis ja aitasid mind igati. Olid isegi rohkem äksi täis kui mina, ma võtsin kõike nagu ikka - hea õnnelik uus kogemus, jääb midagi meelde vähemalt reisist. igatahes suunatuli läks katki, õnneks pirn jäi terveks.



Käigukang murdus küljest, mida jalaga kinni lüües sai sõidukorda ajutiseks. igatahes tüüp andis 25 euri paranduseks ja kuna olin ka ise veidi pikivahe hoides kindlasti süüdi, siis olin väga nõus, kuna tundus et tüüp oli ikka väga ehmunud ja kartlik et midagi kallist võis katki mul minna. Juhatas mind ka töökotta kus sai neil uut pirni klaasi ei olnud ja seega sai ajutiselt teibiga kinni pandud, ilmselt jääbki kauaks, ajutised asjad kipuvad igaveseks jääma.

Pärast käisin Triumphi esinduses ja sain ka käigukangi korda. õnneks oli Burger king kohe esinduse kõrval.


Tagasiteel testisin aerodünaamika ka järgi, 220 tundus täpselt selline nagu varem, seega tundub kõik klik-okei olevat.

No comments: