Sunday, July 5, 2009

Jätkuv 6max turnalaine, kroonijuveelid kätte saamata.

Estpät

Viimasel ajal cashist suht kopp ees ja olen avastanud enda jaoks turniiri formaadi, mis mulle tõsiselt rõõmu ja naudingut pakub. Boonuseks on tulemused ka veel head. Tegin täna 5 6max turnat, põhirõhk nagu ikka 22$ Deep stäkil ja seekord võtsin veel lisaks 33R, 5$ ja 11$ freezoudid ja 11$ Pot limit holdem Rebuy. Deep stäkk turna algas sigahästi kui olin pärast 3h mängu 3x avg stäkiga Chipliider, kahjuks pärast seda kaardijooks lagunes jäädavalt, sain küll mingeid käsi kuid siis sain eranditult blinde kuigi laua keskmine vpip/pfr oli vahepeal lausa 37/11. Seega ülihea laud. Tulemuseks jäi stäki suur kõikumine ja pidevalt allapoole, lõpuks läksin allinn ATs vs KK (tüüp oli mind miski 6-8x 3bettinud ja statsidega 40/36), aga 3-outer jäi tulemata ja 19. koht täna, osalejaid 240.

33R hävisin mingi cooleriga, täpselt ei mäleta kuid oli kena suur stäkk ja siis piraki. 11$ freezoudil cashisin ka, kuid jällegi BvB hävisin coinflipi tugevalt üle avg stäkiga AKs vs 88, oleks võitnud oleks 2. koha stäki saanud. 5$ jäin vist suht bubbeli kanti coinflipi hävingu tõttu kui õigesti mäletan.

Ainukeseks positiivseks uudiseks oli siis PLH võitmine, kahjuks oli ainult 30 osalejaga turniir, kuid asi seegi. Märkimisväärne on see et kui oli 4-handed siis olid stäkid umbes sellised vahepeal: Minul 4k, teistel: 50, 28k ja 9k umbes midagi sellist, ühesõnaga olin räigelt maas esimestest. Sain aga paar keypotti ja tagasi mängu ja HU-s oli juba häbi kui hästi ma hittisin. HU alustasin 32k vs 80k äkki vms sinna kanti, mul oli igatahes ca 1-2 maha jäämus.

No comments: