Sunday, July 26, 2009

Autobahn ja kullamäe: päev 4.

Alustasin täna teekonda ja plaan oli/on võtta jälle üks kergem päev. Tankisin esmakordselt täna bensiini 100, mis tekkitas kohe mõtte, proovida järgi. vaatasin gps peale, plaanitud peatuspaigani Bambergini (kullamäe mängis seal korvpalli) oli 191km ja kuna paak täis mõtlesin et vaatan kaua sellest jätkub ka. Eesmärgiks võtsin kiirust mitte alla 180 lasta, mis ebaõnnestus hetkega, kuna tuli teetööd ja 60 märk ja üldse see 190km oli üsna kurviline, isegi Tallinn-Tartu mnt pole vist nii kurviline, kuigi oli 2-3 rada oli külgtuult ja teisi autosid arvestades tihti raske kiirust hoida. siiski sain kõvasti lustida ja oli mitu meeldejäävat hetke. Mingi hetk lendas Porsche mööda, nii kiiresti lendas mööda et ma ei näinud mis marki Porschega tegu oli, võib mainida et ise sõitsin sellel hetkel 170ga. Igatahes proovisin siis järgi tõmmata kiirendasin 200ni, ikka ei midagi, siis 210ni ikka ei midagi ja natukene 210ga sõites loobusin kuna porsche kadus silmapiirilt ja kottidega on kaunis ebamugav selle kiirusega sõita. Igatahes jõudsin Bambergi 77 minutiga, mis andis keskmiseks kiiruseks 149km/h. olen veidi pettunud, kuid arvestades seisakuid ja kurvilist teed siis enam-vähem. näen varu. piirajasse ei ole ikka veel suutnud ratast lasta, niiet tuleb veel proovida, täna võtsin hotelli juba päeval ära, seega hiljem on kavas 1 autobahn ots ilma kottideta, loodetavasti on 2-3km sirget lõiku ilma suure tuuleta, siis saaks ära proovida.

igatahes muidugi unustasin kaamera maha kui Bambergi kesklinna suundusin, vapustav saksa tüüpi linn on igatahes, jõed, sillad, väiksed välikohvikud - puhkuseks mõeldud. Leidsin hea pildi netist raekojale:

Midagi põnevat pole veel ikka teinud, homme suundun suure tõenäosusega Luxemburgi ja Speyeri poole, nagu eelnevas postis sain soovituse ja proovin selle maailma parima õlle järgi, tahaks ka kuumaõhupallliga sõitma minna, aga ei tea kas suudan ennast selleks häälestada, üksi peaks kaunis igav seal üleval olema.

Tegin selle kottideta sõidu ära, teine asi kohe ikka, kuigi kindad oleks pidanud ka teised panema, tõmbas tuule liigselt varruka. Igatahes 200 on easy lasta, aga edasi on problemaatiline kuna vaba teed ei ole, koguaeg keeravad miskid väiksed rohelised könnid ette ja tuleb pidurdada jälle miski 140 peale ja siis uue hooga ja nii oli terve tee. 225 sain max sisse, kui siis miski väike Mazda2 ette keeras ja pidin varakult hoo maha võtma, sest kunagi ei tea kui kiire see väike roheline könn on. tagasitee 26km sain 9 minutiga tehtud ainult kiirtee osa siis. Jube tuulised on need saksa kiirteed seni olnud, peab kuhugi lõunasse metsade vahele saama, siis saaks riskivabalt surada ringi.

1 comment:

janek174 said...

Njaa... tummine lugemine... Tahaks isegi sellise elu kunagi ära proovida.