Saturday, June 5, 2010

Kainus on

Sain siis internetti, vahepeal on juhtunud niimõndagi nagu mul ikka see tavaks kui peo meeleolu. Näiteks eile mängisime K1ly-ga lauajalkpalli imre ja revo vastu ja kuigi me läksime kohe õnne peale välja ei suutnud me nende kaitset lahti murda, isiklikult olen oma keskvälja meestes ääretult pettunud. Kusjuures olen k1ly-ga päris mitmel päeval kohtu sattunud ja 1 õlle lubanud oma karsklusnormide juures, aga eile hommikul tuli alles idee küsida mis ta online nimi on ja siis muidugi selgub et tuntud kilu - väga normal vend, soovitan.

Purjus sakslane karjub seljataga, ma võitsin neeru eile. tegi miskit nalja eestlaste ja soomlaste kohta ka, kuid ma ei kuulnud.

Eile käisin kasiinos ka ja läksin sihilikult shortstäkkides hit n runni tegema. Käsi järgmine: istun lauda kus 3 eestlast: Aleksander, Keiss ja Mart(hopeless) - kõik vasakul minust. ütlen et tulin hit n runni shortstäkkdies sooritama, keiss lubas mulle foldida ka. asi sooritatud 40€ kätte saadud 1/2 mängus ja kohe Post Blind loomulikult kuskilt keskelt. utg avab 10, järgmine call, ma vaatan 9. allinns. selleks ajaks olid teisedki kavalast rahategemise ideest kuulnud ja kogunenud lähedusse. eesti poisid loobuvad ja üks hakkab mõtlema, mina räägin - plz call, i want to win more money. keiss siis väidav et see kõige hullem nit lauas. callibki, ka järgmine callib suht kiirelt. Utg läheb siis allinn ja siis ma mõtlen, et ma ei pruugi ees olla enam.

Nit tank-callis ka obv ja 1 tüüp foldis järelt. vaatan oma kaarte 8d9c - üllatavalt hea mäng minupoolt. flop avatakse 6d7dQd - ehk mul mustmiljon varianti võitmiseks, siiski avastan et mu mastiost surnud. ühel JJ ja teisel AxJd. No risk for you my friend, river on ärtu 5 ja 161€ pot lendab minu poole ja kasiino on eestlaste hõigetest ellu äratatud. pärast jälle uusi lugusid. ÄRGE USKUGE MIDA MINU KOHTA RÄÄGITAKSE, enamus on alatu laim!

No comments: